Sila
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sila

Deli Dolu Yolumuz

AnasayfaPortalliLatest imagesKayıt OlGiriş yap

Your first subject

Aşağa gitmek 
4 posters
YazarMesaj
professor
Admin
professor

Mesaj Sayısı : 59
Yaş : 39
Kayıt tarihi : 22/05/07

Your first subject Empty
MesajKonu: Your first subject   Your first subject I_icon_minitimeSalı Mayıs 22, 2007 9:49 am

Take some time to read this information before starting to use the administration of your forum:

How to access your administration panel ?
In the top menu, click on Log In, a new page is displayed. Fill in the username "admin" and the password you have choosen during your registering. If you have lost or forgotten it, click here. Once you are logged in, click on the link "Administration Panel" at the bottom of the page.

How to modify your board’s appearance ?
You can modify your board’s appearance by choosing a theme (each theme displays different pictures, colors and icons). To do that, go to the administration panel, then click on Management in the Styles Admin menu and choose one of the displayed themes. You can later change it or choose another one.

How to manage the categories and forums ?
You can add, modify and delete the categories and forums that you have created at anytime and without limit. To do that, go to the administration panel, in the management part of the Forum Admin, and click on "Add a link" (a forum or a category). In a first time, we advice you to create test categories and test forums that you will delete later, in order to understand how this tool works.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://sila.yetkin-forum.com
Tufan

Mesaj Sayısı : 22
Kayıt tarihi : 24/05/07

Your first subject Empty
MesajKonu: Geri: Your first subject   Your first subject I_icon_minitimeC.tesi Mayıs 26, 2007 7:22 am

İzninizle ara sıra burada bir-iki şey deneyeceğim, foruma alışmak için Smile .
Aleyna

Aleyna

Mesaj Sayısı : 1265
Kayıt tarihi : 23/05/07

Your first subject Empty
MesajKonu: Geri: Your first subject   Your first subject I_icon_minitimePaz Mayıs 27, 2007 12:34 pm

DENEDE , BIZEDE OGRETIRSIN,,,Smile
Tufan

Your first subject Empty
MesajKonu: Geri: Your first subject   Your first subject I_icon_minitimeÇarş. Mayıs 30, 2007 6:21 am

Yok, kendiniz öğrenin Razz . Zaten bayağı kolaymış bu forum Smile .

Resim koymayı da deneyeyim:
Your first subject Pet05iy1
Aleyna

Aleyna

Your first subject Empty
MesajKonu: Geri: Your first subject   Your first subject I_icon_minitimeÇarş. Mayıs 30, 2007 7:22 am

Guzelll..ya sen her forum degisikliginde cisminide mi degistirsin,.....??Kedide az yakismamisti,..

Melda ablan taniyamiycak gelince,..
Sılam

Sılam

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 11/06/07

Your first subject Empty
MesajKonu: Geri: Your first subject   Your first subject I_icon_minitimeSalı Haz. 12, 2007 5:13 am

Aleyna demiş ki:
Guzelll..ya sen her forum degisikliginde cisminide mi degistirsin,.....??Kedide az yakismamisti,..

Melda ablan taniyamiycak gelince,..

O da bana benziyo zaten...Değişiklikleri hemen deniyor Very Happy
Aleyna

Aleyna

Your first subject Empty
MesajKonu: Geri: Your first subject   Your first subject I_icon_minitimeSalı Haz. 12, 2007 5:15 am

OYLE...:)AMA O DENEDI HERSEYI VE KAYBOLDU,,,,BAKALIM NE ZAMAN CIKACAK ORTAYA,,,,

BILSEYDIM BOYLE YAPACAGINI HABER BILE VERMEZDIM,,,Sad
Sılam

Sılam

Mesaj Sayısı : 44
Kayıt tarihi : 11/06/07

Your first subject Empty
MesajKonu: Geri: Your first subject   Your first subject I_icon_minitimeSalı Haz. 12, 2007 5:18 am

Aleyna demiş ki:
OYLE...:)AMA O DENEDI HERSEYI VE KAYBOLDU,,,,BAKALIM NE ZAMAN CIKACAK ORTAYA,,,,

BILSEYDIM BOYLE YAPACAGINI HABER BILE VERMEZDIM,,,Sad

Dün de bana bişeyler yazdı ve ortadan kayboldu...Adresi sordum durmadan.Neyseki sen bildirdin canım arkadaşım
Tufan

Your first subject Empty
MesajKonu: Geri: Your first subject   Your first subject I_icon_minitimeÇarş. Haz. 13, 2007 5:03 am

Melda abla kusura bakmayın ya, bir sorunlar vardı da o yüzden Smile . Ama zaten açıkladım neden hemen cevap yazmadığımı da.

Alena abla yaw, evet yazmadım nedense, onu da açıklarım, fakat şimdi geldim işte Embarassed . Bir daha da ara vermemeye çalışacağım.

Ayrıca o fotoğrafı kendime benzettiğim için değil, siz böyle bir tatlılıktan mahrum kalmayın diye göndermiştim, fakat olsun, öyle anladığınız iyi oldu. Gerçek resim göndermiyorum, en azından bu şekilde oyalayayım sizi Very Happy .

Your first subject
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Sila :: Aile :: sohbet-
Buraya geçin: